Sunday, August 7, 2016

Fisticacaovanil

 Credeam ca o sa rastorn muntii in vacantza asta, am avut planuri multe, ca o sa aplic pentru alt job, ca-mi termin de spalat rufele, ca ma relaxez (asta prima inaintea a orice), ca uit, ca-mi bag pula (hahaha, asta mi-a iesit), ca cir, ca mir, ca ma imbat bine de citeva ori (bingo), ca gatesc ceva bun (ciorbe, mai ales ca la carne am folosit sunca, si am adaugat si fasole la conzerva, a iesit di-vi-na, si nu ma laud), ca mai fac miscare (aha, cre'ca, am dormit ca un porc, ca sa-mi scot pirleala), ca ma mai uit pe net (asta e normal, ce dracu sa fac altceva mai bun, netul cit cuprinde ca e fun, da mi se futu casca, vorba Escai, si vazui decit imagini, da fu tare, ca parca nu mai eram asa de stresat ca inainte, si am descoperit ca sonorul ala complet imbecilizant ma enerva..Ori asa pe liniste e o relaxare si o rupizdeala de te faci sa crezi ca ai descoperit-america, ca nu te mai ia de cap toata dileala aia de combinatie imagine-sunet absolut descreierata. Deci, bref, sa va fut bre, ca acuma decit va vad, o sa va aud ulterior..Mama ce bine e fara sunetele alea cind sinistre, cind cretine, cind ultra-violente..De capul meu, bai nene, in stilul asta o sa ajungem mutantzi..Da la mine e liniste, si imi prieste.
In rest nu facui absolut nimic in afara de stat in pat si cautat pe net cite in luna si in stele, tot ce parea interesant, pe wiki sau youtube, de la orice chestii din ww2, despre shpioneala, actiuni, rushi, japonezi, americani, bucatareala, ohoooo, jde retzete cu ciorbe/paste/orez plus fasole si carne, sa fie, ca vad ca de cind ma uit pe net gatesc destul de bine:)). Mai am miine duminica, plus luni, plus marti liber, o iau de miercuri de coada, da asa mi s-a acrit de jobul asta bovin, ca nush ce ma retine sa-mi dau demisia, ca plus ca am facut si ore suplimentare (iti dai seama!!!)..Sa-i fut..
Urmatoarele posturi o sa le incep iar cu ceva fantezii, ca vad ca fara ele scrisul meu e plat, anost, si aproape absurd, parca nu are substantza, ca e o insiruire de mizerii pline de realism, dar fara o directie, sau sens, e haotic si pri-mi-tiv, na..In fine..Lumea asta m-a afectat destul de mult, mai nene, cita tiriturime ticaloasa, oooo, te crucesti, si-s rai bre, in stare sa-ti ia gitul oricind, si nu glumesc..Si-s siguri pe ei, ca-i apara legea, si pot sa-ti faca multe, iar tu nu le poti face nimic..Ca asa e legea, una pentru toti, ii trateaza pe ticalosi ca si cind ar fi normali, si egali..

No comments:

Post a Comment