Sunday, July 24, 2016

Variantele vietii

Acuma ce sa mai spun, ca am criticat perioada din liceu, pe buna dreptate, ca sistemul ala in care am invatat a fost unul destul de sinistru in esenta si forma, dar cuprinsul din el a fost fabulos, recunosc..Am vazut in tot ce mi s-a impus sa memorez o logica, si o coerentza absolut imbatabila, ceva stabil si viabil, bine structurat si elaborat..Apoi am vazut un alt sistem format din alte sisteme convergente, in  facultate, ceva care sa faca sa fii un privitor-admirator al atitor si atitor constructii stiintific-artistice..Si ce spun eu aici sint doar cuvinte, pentru ca realizarile ingineresti te lasa efectiv mut; lumea a progresat la un nivel absolut de neimaginat..
Spatiile se restring pe masura ce cunoasterea a avansat..Toate se deschid, viziunile evolueaza spre determinari nestiute..Plutim spre ce vom deveni in toate nestiuturile..Mergem inainte, in sensul evolutiilor spre ceva inca neanticipat..Pasii urmatori sint imaginati inca prudent, pentru ca sint greu de previzionat..
E frumos..Stiinta a facut pasi peste tot..Sintem in mijlocul unei tornade de nou, si de noi adevaruri..Miine vom vedea ca traim in cu totul alta lume..Astept atent lumea aia in care va conta claritatea unor elaborari ale unor mintzi ce sint capabile sa o faca, pentru ca am obosit sa ma contrazic cu tot felul de retarzi pusi in pozitzii de a lua decizii importante..La gunoi cu maimutzele cvasi-analfabete de pe pozitzii sus-puse..Oh, si citi s-au auto-impus in situatiile alea..
Acuma nu ca-l laud,  dar pare ca prim ministrul, domnul Trudeau pare ca face reforme, si sper sa fie de bun augur, poate ca vor veni multe deschideri pentru ingineri, ca ei sint baza evolutiilor, sa vedem..
Sint inginer, si sint canadian, am multe experientze, care mai bune, care mai rele..Acuma nu lucrez in inginerii, ci doar pentru a imi plati facturile, dar sper sa revin cit de curind in ce stiu din domeniul meu..
Eh, vezi, viata asta e o turnura de variante..Cine sa stie ce va fi miine..Poate ceva bun, poate rau..

No comments:

Post a Comment