Wednesday, July 27, 2016

Determinari

Stii, toate sint cum sint pentru ca asa au fost asteptarile de evolutie, si asa au avansat toate, fie ca a fost corect, sau moral in sensul adinc al lucrurilor, sau fie ca asa au vrut mentalitatzile timpurilor noastre neroade.. Ca spiritul social dicteaza, chiar daca se supune unor stupiditatzi corecte politic, si chiar daca e inuman, uneori, si total in spiritul si stilul unor acceptantze sociale destul de descreierate, in care adevarul e cel care e lasat, din toate, pe ultimul loc..Iti dai seama de nivelul ipocriziei sociale la care am ajuns, cel in care cel care ar trebui sa primeze, ADEVARUL,  e cel mai putin considerat..Stiu ca lumea e cretina, dar nu cred ca a atins acel nivel de cretinitate in care sa ascunda adevaruri care o vor afecta profund..In fine..Atit timp cit descreieratzii se omoara intre ei e natural, dar cind afecteaza tot, e endemic..Fibra sociala ar trebui sa fie stabila, si generatoare de progres..
Sint singur, asa ca si tine..Toti sintem nascuti asa, luptatori pentru a domina teritoriul..Dar lumea asta moderna e una a conflictelor spirituale mai degraba..O lume in care luptele se dau pentru idei..
Am trait in ultimul timp o lupta pentru supravietuire, in care am vazut enorme nemernicii, unele de nespus, si am trait asa, constient ca e ultima mea varianta, ca sa pot exista..Am vazut atitea tirituri, atitea extraordinare excese in a-si demostra instabilele si excremential-dezgustatoare fortze date de un social instabil, de a te anihila, sau de a-ti pune pumnul in gura, ca nu le voi uita, cred, niciodata..Incep sa ies din sila asta a obligatoriului social, ca sa ma pot reconfigura.. Am timpul meu, si o mica recunoastere, care simt ca va creste.. Futu-va in gura de analfabetzi, pai cu mine va puneti mai? Hahaha, e comic, si ridicol, toata desfasurarea voastra de aptitudini iese din real, aproape..Sinteti iesiti din timp, si apocaliptici in mizeria din care nu veti prea putea iesi, vreodata..
Timpurile mai aduc si dezgust..Dar astia isi vor primi ce merita..Cindva, si cumva, pentru ca am o determinare, sa-i rezolv asa cum merita..

No comments:

Post a Comment