Sunday, July 24, 2016

Amintiri din liceu

Timpul e cuantificat in doze subiective..Uneori se tiraste ca o molusca pe uscat, lenes, si stupid, iar alteori alearga ca la o cursa de viteza..Iar spatiul ii urmeaza cu transformari, asa se spune..
E recreatzie..Abia a trecut ora de geografie..Credeam ca o sa mor ca stiam ca o sa ma asculte la lectia cu Dobrogea..Ce timpenie, sa invat despre munti si podisuri, cind dracu mai stie la ce naiba o sa-mi foloseasca vreodata..Mi-am adunat toate datele in cap, alea de baza, Hercinicii, anii, delta cu 3 brate, lacurile, evolutia, industria din orase, populatia, mmm, ce dracu mai era, ceva cu litoralul, Marea Neagra, pizda ma-sii, ce naiba ma gindesc la ele ca a trecut ora, gata, invat altceva pentru ora viitoare, si pe astea le uit complet da-le in ma-sa..Tre'sa ma concentrez pe mate, futu-i in ea de treaba, ne rupe proful, ca am avut 7 probleme la teme, si am facut 5, si pe alea cu greu, mi-am rupt creierii sa rezolv timpeniile lui, bine, am facut doar 2,  la restul m-am uitat la rezolvari, si sincer, mi-au placut cum faceau ei acolo, da erau complicate cred si pentru aia de la facultatea de matematica, in fine..Unele sint ingenioase, recunosc, au astia o imaginatie destul de dilie, oho, toata admiratia pentru ei, da io-s in liceu, ce pula mea sa rezolv chestii de astea complicate, cu ce naiba o sa ma ajute, ca poate dau la ceva arte, sau naiba stie..Cred ca si la ingineri chestiile astea sint pura pierdere de vreme, pentru ca pe viitor computerele o sa rezolve cicanariile astea, nu mai sta omul sa-si bata capul..Mama, si vine ora de mate, am belit belingheru', iar frica la ascultat, ca profu scoate 5-7 la ascultat, iar eu am un 9 si un 3, note, da-l in ma-sa ca sint multi cu doar o nota, si 3 am luat ora trecuta ca m-am incurcat la a 3a treime de la o demonstratie cretina, ca nu am aplicat corect a coispea axioma din sistemul cu coispe variante de nu stiu unde..Na..Nu te pui cu nebunu'..Am luat 3, am bagat ochii in podea, si m-am carat in banca..Du-te in pizdele ma-tii de dement, ba, tu ala de te crezi tare, ca poti sa ma futzi la note..Esti un descreierat care iti permiti orice, pentru ca un sistem cretin iti da puterea asta, sa iti bati joc de suflete.. Asta e un oportunist, nu prof de mate..Isi cauta olimpici cu care sa se laude, pe care sa-i streseze pina le sar capacele..In generala eram rezolvitor bun la Gazeta Matematica, dar in liceu mi-am bagat picioarele, cel putin la mate..Eram bun, dar eram normal la cap, si mi-am dat seama ca in nici un caz nu o sa fac din matematica pura viitorul meu..Matematica asociata cu ceva, poate inginerie, dar mate pura mi se parea aberanta, pentru ca viata e reala, nu abstracta si perfecta..In fine..Si cu fizica m-am lamurit destul de devreme, pentru ca si ea cerea chestii aproape inumane, si te baga in niste logici ciudate..La partea de mecanica mergea, dar cind veneau electricitatea si magnetismul, ooo, sa va ia dracu pe toti de timpiti, bravo, dar nu e pentru mine nene toate ecuatiile alea cu frecventze si parafrecventze, ca sa calculezi nush ce devieri, hai sa fim seriosi..Ca si eu, cite sa mai indur din toate chestiile astea care mi se pareau destul de absurde..
Eh, am trecut prin toate astea..Acum sint un om matur, cred..Imi aduc aminte de perioada de liceu cu nostalgie, pentru ca am invatat enorm in  cei 4 ani, si mi-am format o gindire rationala si pragmatica, si care mi-a fost de baza in facultate..Si am invatat in liceu si competitia, si cum sa rationez, si cum sa gasesc solutii si technice, dar si in legatura cu oamenii..Ma rog, aici e mult de spus, pentru ca lucrul cu oamenii e, de departe cel mai greu, si complicat, si am vazut asta in timp..

No comments:

Post a Comment