Thursday, July 21, 2016

Licentze

Drumuri si cautari impreuna ne construiesc vietile..Drumurile unor cautari, si cautarile unor drumuri..Cautarile unor cautari de drumuri cautate..Drumurile unor cautari de drumuri de cautari de drumuri cautate..Cautarile unor cautari de drumuri cautate si negasite inca..Cautari si drumuri in combinatzii care sa inoade mintea care incearca sa priceapa sensurile..Hahaha, asta e licentza mea poetica, clar, una post-post-post moderna, sau citi de "post" or fi ca acuma naiba stie in ce hal de post-modernism ne mai scaldam..Da' licentza e a mea, care o sa ma copie il acuz de plagiat si-l provoc la duel cu sabii din plastic sau cauciuc, in arena, ca gladiatorii..
Azi ma gindeam ca realitatea bate fictziunea de departe, cind ma uitam la unele comentarii de la un post pe youtube cu intrebari despre cine, cum, cind, sau cum s-a creat tot universul asta in urma big-bangului, iar un tip spunea, ca ok, universul ca universul, dar cita carne e in carnea de la McDonalds, iar altul ii raspundea ca nu e..Si ma gindeam ca asa cum sintem noi fomisti, daca James Bond ar fi fost facut de romani, la prezentarea de inceput in loc de femei goale am fi pus platouri cu aperitive, mici, fripturi, ciorbe, toate alea.. Sau filmari futurist-gen dintr-o autoservire in care camera ar fi surprins detalii fabulos-gustoase din meniul complet..In fine..
A mai trecut o zi..Am mai imbatrinit cu o zi..Lumea a mai evoluat cu o zi.. A devenit mai altfel, mai avansata si in bune, dar si in rele..Media ne arata doar relele, ca cica asta aduce audientza, dupa mintile retarde ale sefilor de pe acolo..Asta in timp ce se inventeaza niste chestii absolut incredibile, si se descopera atitea si atitea..Ma rog, stiu ca e la latitudinea noastra sa alegem ce acceptam din toate..
Azi cred ca e o zi vesela, ca na, o vacantza de 2 saptamini devine una de o saptamina..Ca munca e o datorie, de ce sa faci nudism in Caraibe sau Grecia daca poti sa te distrezi muncind, nu? Hahaha, la cit sint eu de lenes, in concediu e somn, clar, ce-mi trebuie trambalari si stress, mai bine dorm si visez ca am calatorit, e mai ieftin si binefacator..Nici in Ro n-am mai fost din 97, e ceva vreme, dar ma gindeam ca si tzarisoara s-a schimbat ca n-o s-o mai recunosc..Chestii, na..Desi mi-e dor de o reintoarcere pe traseele studentiei mele, Domneasca, faleza, ciorba de burta aferenta, cartierele, plimbarile cu gagici pe care sa le mai vrajesc, discutiile lungi si pline de imaginatzie la o bere cu rom, eee..Planuri de viitor, na, cit sa umple inca 1000 de ani de acu incolo..

No comments:

Post a Comment