Wednesday, July 20, 2016

Curcubeu cu vise

Viata are culoare si usi colorate..In spatele fiecarei usi e o experientza care te cauta, si care isi ascunde misterios posibilitatile, pentru ca nu exista geam pe care sa privesti, nu e decit un dreptunghi dincolo de care doar curajul tau decide..E posibil sa fie acolo un miracol, sau o iluzie, sau o ternitate slaba construita din stupiditatzi cvasi-absurde..Acolo doar incercind vei afla un raspuns..Si acolo e o certitudine deschisa si asumabila, dar nu o garantzie a unei reusite, sau al unui esec pur, nu, acolo e o viziune posibila a orice, oricum, oricind; o experientza, o explorare, un drum inainte spre ceva, poate..Sau un platou in muntzi, unde sa mai contemplezi viatza..
Lumea are infinitatzile ei, mari, si mici, care se desfac in tot felul de forme, care mai imbietoare, care mai respingatoare in aparentzele lor..Care par reflexii ale subconstientului nostru adinc populat de onirisme construite intuitiv din toate realitatzile care ne-au miscat profundurile..Ce curios cum se intrepatrund realitatzile reale cu cele din visuri, cum se construiesc cercuri de treceri care devin spirale ale devenirilor noastre proprii in evolutzie..
Uneori uit cine am fost..Si asta e bine, pentru ca ma elibereaza de tot, si ma indeamna sa incerc  sa vad mai departe..Imi reconsider linistile cu arogantza unui monarh galactic, si ma recompun din toate, incet si metodic, ca sa redevin ce numai eu stiam ca sint cu adevarat..Omul dintre spirale, care si-a adaugat propriei fortze arcuirile acelor bratze rotunde care isi rotesc infinit puterile..Am in mine toate culorile desenate de mii de ani de univers pe intunericul ce a dainuit de la primele clipe ale existentzei..Simt ca sint asa cum as fi putut fi eu, de cind totul s-a deschis intr-o universala nedeterminare..
Sint un om, declarat un eu insumi intr-o miscatoare instabilitate, si care merge agale, pe valurile spatiului si timpului..Mi-e frica de tot, si am un curaj nebun ca pot depasi tot, cu o fireasca usurintza..Vad, si caut, pentru ca stiu ca, mai devreme sau mai tirziu voi descoperi secretele nespuselor ascunsuri..Sint un om, si stiu ca totul va deveni un curcubeu cu vise..

No comments:

Post a Comment