Saturday, June 25, 2016

Trei asteptari

Ce soir je serai la plus belle pour aller dancer, asa mi-a zis ea, intr-o franceza cu accent, copiind o fraza dintr-un cintec atit de frumos si de vechi, ceva de prin secolul 20 sau 21, oho..Curios cum valorile au ramas aceleasi dupa atitea mii de ani..Si ea mi-a facut cu ochiul, asa tot ca in vremurile alea, si mi-a zis ca o sa imbrace o rochie simpla, rosie, si citeva artefacte, plus un parfum de epoca, si o coafura retro, ca sa le dea clasa fostelor mele iubite..Si asta sincer m-a emotionat, pentru ca m-am gindit ca o face pentru mine, mai mult decit ar face-o pentru propriul ei orgoliu..I-am spus ca o sa-i deranjez coafura cu mingiieri tandre, si mi-a raspuns ca e ok cit timp am sa-i spun cuvintele pe care ea vrea sa le auda de la mine..Asta m-a linistit un pic, si m-a facut sa ma simt relaxat cu toata atmosfera de acolo..
Am ascultat atitea melodii frumoase, am baut, am mincat tot felul de delicatese absolut incredibile, am dansat savuros pe tot felul de ritmuri, care mi-au placut enorm, am avut trairi ce m-au acoperit de atitea placeri, cit sa ma faca sa uit ca am un job mediocru, in care un sef maimutzoi cu sapca imi urla in fatza mizerii, si in care vad fetze scabroase ale unor altfel de maimutzoi subordonatzi si umili..Acum aveam in fatza o alta viata, una uluitor de deschisa, si adevarata, in care stilul si elegantza imi zimbeau si parca mi se destainuiau..Iar eu le raspundeam binevoitor si compatibil cu tot, pentru ca ma simteam ca fac parte din lumile lor..Si dialogul asta al nostru continua tot timpul cit stiam ca o am alaturi pe ea, cea mai frumoasa dintre cele care dansau..
Am iubit seara asta asa cum iubeam spectacolele acelea dense in idei pe care le vedeam vinerea, cind dupa ce se terminau ramineam un timp in sala, singur, ca sa ascult ecourile celor spuse, sau cintate..
Ea s-a simtit cel mai bine stiind ca ma face sa ma simt cel mai bine..Si eu la fel..A fost ca un vis trait impreuna, in care ne comunicam fiintzele simplu, si direct..
Dupa dans am plecat impreuna spre casa..Mai tin minte ca i-am recitat din toate poeziile care mi-au placut atit de mult..Si mai tin minte ca m-a pupat la despartire pe obrazul sting, de 3 ori..Apoi toate au devenit amintiri..
De atunci am o durere in partea stinga a fetzei..Ma doare asa, inform, si nestiut, ca si cind imi lipseste o melodie, un suflet, o mingiiere, si 3 saruturi venite dintr-un infinit al dorintzelor mele..

No comments:

Post a Comment