Saturday, June 11, 2016

Noaptea linistilor

Trecutul imi sta pe creier..Ma apasa ca si cind as duce in circa toate pacatele lumii, si e asa de haotic, si de imprevizibil, ca ma ia tot timpul pe nepregatite..Parca-s intr-o centrifuga de testare in care cineva se joaca la comenzi..Fortele lumii pare ca se combina ca sa determine limitele corpului..Muschii se subtiaza, pielea mi se trage, si oasele sint la limita ruperii..Abia mai respir, pentru ca sint aproape de prabusire..Singele se grupeaza in jos, si oxigenarea e obturata..Incep sa halucinez..Ma vad strivit de un pumn urias care loveste metodic cu o ura la fel de mare..Printre viziuni mai am momente de luciditate..Vreau sa scap, sa ies, sa ma eliberez.. Daca supravietuiesc am sa-mi traiesc altfel viata..Noaptea se intinde peste tot..Luminile s-au evaporat, si ma doare tot corpul..Imi revad amintirile mele frumoase..Poate ca asta a fost..Nu mai conteaza..
M-am trezit intr-o baltoaca de transpiratie..Am crezut ca mor..Acuma e tot intuneric..Parca am supravietuit unei explozii..Parca-s mai elastic..Am oase de cauciuc, si tendoane de gumilastic..Doar sexul e extensibil, si intaribil..Natura si-a prezervat privilegiile, hahaha, ca sa conserve specia..
Cred ca am sa fac niste sedintze de reamintire..Cine sint, cum, de ce sint aici..As minca un pui fript cu mamaliga, piure, si mujdei..Si, dupa mine, potopul..Adica progresul..Adica evolutia aia indiferenta..Adica sa vina orice, ca ma doare-n pula..Adica nu ma doare, da asa era o vorba..
E bine, si liniste, si ma simt impacat cu toate, de parca as fi intr-o plimbare de noapte, in autobuz, prin orasul adormit..

No comments:

Post a Comment