Monday, August 6, 2012

Vocale spatiale



Ca sa mergi inainte iti trebuie curaj, de multe ori..Ca sa poti trece peste atite experiente monstruoase..Ca sa poti uita ceva ce a incercat sa te blocheze..Si trebuie sa uiti si frica ce ti-a fost indusa de trecut..Dar sa nu uiti ce a fost important..Asa ca sperantza ta sa aiba cel mai real fundament posibil..
Sa zbori e, de multe ori, un lux..Dar si o razbunare, pe tot ce te-a legat, fara sa vrei, de mizeriile unor vieti minuscule..Uneori..
Am aflat de moartea unei artiste, de care nu am stiut nimic..Am ramas blocat, apoi am incercat sa aflu mai multe despre viata ei..Am gasit pe youtube concertul #1 complet, de Chopin, si inca ceva..Am trait muzica asa cum am simtit, frumos, si complet..Apoi m-am gindit, si am incercat sa mi-o imaginez pe ea, ca om.. Un child prodigy, si un virtuoso, cum se spune..Da..Se spune..Se spun..
Stii, cica fiecare piatra de mormint are un roman nescris..Fiecare om care a trait isi are povestea lui..Dar un artist cred ca are mai multe vieti traite intens, in acelasi timp..Si poate nu doar un artist..Poate si un om de stiinta, sau un inginer..Toti cei talentati si-au trait altfel viata..Si au lasat in urma atit de mult..

No comments:

Post a Comment