Sunday, August 19, 2012

Culori fara timp



Imi plac muzeele, pentru ca acolo e o evolutie, in timp, aratata pe etape..Acolo sint piese concrete ale unor existente..Acolo vezi transformarile mari, cronologic..Acolo intelegi, de fapt, cum se misca lumea..
Imi plac laboratoarele..Pentru ca au aparatura avansata, si poti realiza experimente, in care vezi evolutia practica a unor fenomene..
Imi place orasul, pentru ca e constant si prietenos..Si ne conserva intacte, amintirile..
Imi plac stiintele exacte, imi plac artele, si anotimpurile, si pasiunile, si trairile..Imi plac toate lucrurile interesante si noi, pe care le pot afla, continuu..
Imi plac ideile si valorile..Imi plac oamenii speciali, cu care pot sa calatoresc prin multe lumi interioare.. Imi place sa inteleg legile dupa care se schimba tot ce ne inconjoara..
Imi place tot ce e echilibrat, si fundamental, si accesibil..Desi imi plac si misterele..
Imi place tot, dar mai ales oamenii care inteleg, si care cauta sa inteleaga si mai mult..

No comments:

Post a Comment