Friday, August 17, 2012

Cilindrul starilor



O strada..O cladire..Copaci..Iarba verde..Lumina..Culori reflectate..Cer maaaare, albastru..Cu nori artistici.. Exista..Ce bine..Inseamna ca am supravietuit dupa ultimul colaps al lumilor mele..Sint bun..Sint adaptat..Sau asa pare..Sper ca nu m-am ratacit prin vreun vis trecator..Pare ca nu..
Bate vintul..Se misca ramurile..E inca vara..Ce miracol urias e lumea asta..
Oamenii au masti..Si joaca roluri..Pe aceeasi scena..E un amestec subtil de bine si rau..E orice e posibil pe lumea asta care se invirte ca un carusel..
Uneori sintem asaltati de probleme..Mici, mari, cu tot felul de forme si culori..Care se inoada intre ele, si ne inoada si gindurile..Si ne blocheaza cumva, intr-un cerc..Din care, se pare ca nu e evadare posibila..
Ei bine, sa va zic un secret..A existat mai demult un nod gordian..Care, tot asa, parea fixat..Dar, a fost taiat.. Ha..Asa tre'sa facem si noi..Sa ne eliberam de probleme..Sa le consideram depasite, sa le lasam suspendate.. Si sa facem efortul sa vedem adevarul..Sa vedem ca, orice ar fi, viata asta, cit e, e fabuloasa.. Si tine de noi sa absolutizam frumosul si echilibrul..Si sa constientizam ca traim o singura data, si ca merita sa o facem frumos, pentru noi, si ceilalti..Oricum ar fi ei..Cumva..
Poate miine o sa-mi schimb optica..Se poate..Dar stiu ca, azi, cu gindurile astea mi-e asa de bine..

No comments:

Post a Comment