Monday, January 7, 2019

Lumea lumilor posibile



Viata nu e despre ce pari ca esti, din tot ce faci. Viata e despre iubirea ta profunda, care te-a determinat sa faci ce ai facut. Dar lumea nu percepe asa, pentru ca lumea e pe drumul ei. Si tu esti pe drumul tau. Si tu mergi inainte cu credintzele tale, cu felul tau de a fi, cu eul tau. Stiu, toti fac asta, si toti sint indreptatiti sa ceara asta. Diferentza nu e in magnitudinea durerilor, pentru ca toti simtim perfect la fel, diferentza e in spate, in spirit, si in felul in care percepem durerile. Stiu, unii o pot exprima mai bine, ca altii. Dar, ce sintem ramine.
Ieri am uitat cine am fost. M-am trezit singur, si fara amintiri. Nici azi nu mai stiu cine sint. Stiu doar ca am sa incerc sa-mi fac un drum prin ce va fi, asa cum pot. Ce regret e ca nu esti linga mine, pentru ca eram aproape, cindva, si mi-ai promis ca vom fi impreuna cit vom trai. Asta e viata, stiu, si stiu ca si tu stii, ca ne-am promis ceva, mai demult. Dar e un drum pe care trebuie sa ni-l asumam, si asa am facut. O lume e o lume, si fiecare avem o datorie in a parcurge un destin. Desi, vezi, dincolo de toate, eu mai cred ca doar impreuna sintem cei mai adevarati. Pentru ca lumea e oricum indiferenta. Si, orice ar fi, stiu ca doar noi ne putem inetelege..Asta si daca si tu iti doresti.

No comments:

Post a Comment