Saturday, August 19, 2017

Zoo

Cred ca am sa ma schimb, fundamental..Toate, de acum le voi privi din alte perspective sociale..Nu cred ca mai ramine ceva uman, sau generos, pentru ca va fi ori ori..Fara compasiune, fara rusine, fara ceva uman, pentru ca ma adaptez..Ori eu, ori ei, ca asa e regula societatii..Bine ca acuma stiu ce am de facut..
Intr-o lume criminala trebuie sa te adaptezi, ca sa nu mori, si asta cu metodele de a supravietui le mai cunosc..Nu mai iert absolut nici un cretin, si nici o cretineala..Mi-am impus sa nu mai am limite fata de tot felul de mizerabili..E plin de animale singeroase, si astea trebuie reduse la tacere, ca e o regula a unei societati civilizate..Mai vedem, nu ne blocheaza niste descreieratzi ratacitzi, ca nu sint ei mai smecheri doar ca stiu ceva chestii de hackereala..Vedem..Lumea e deschisa..

No comments:

Post a Comment