Saturday, August 26, 2017

Moartea pasiunii

Data asta cred ca am scapat ieftin, doar cu ceva aluzii la caracterul meu, in rest nu injuraturi, nu lovituri sub centura, nici macar o tacere din aia sinistra. Doar o retragere din lista de pe blog. Na, e bine, de acuma incolo o sa caut tipe care macar sa nu injure cind ne despartim, sau ceva..Dar n-ai de unde sa stii cum reactioneaza omul la nervi/suparari, presupunind ca e nervos/suparat cind se desparte..E chestie de energia pusa in joc, si de cit de mult te uraste/dispretuieste persoana, sau cit de mult i-a pasat, ca si asta conteaza, e o combinatie mai complexa. Si depinde si de reactia mea, de ce i-am spus inainte, daca am pus si eu energie, etc..Cel mai bine e sa fugi, lasi toate balta si inchizi comunicarea, ca reduci multe din chestiile nasoale..Pac pac, ca in iluzionism, uite ca ce era nu mai e, si toti pleaca acasa, ca asa eviti sa vezi cum ti se prabuseste cosmelia fix in capul tau. Ca si asa viata asta e preaplina de prabusiri de cosmelii, care cum se intimpla, si pe care incerci sa le eviti..
E bine sa fii liber, mai ales daca inainte n-ai fost..Asta nu intelege lumea, ca intr-o relatie nu esti, sau n-ar trebui sa te simti constrins in niciun fel, ca aia nu e relatie, e o degradare, cumva..
Sincer, nu-mi pare rau, nici bine..Si sarbatoresc cumva, cu vin, si melodii classice, pentru suflet..Sa-i fie tzarina usoara la fosta relatzie, si sa ne pregatim pentru urmatoarea, ca or sa mai fie..Care, si cum, naiba stie, vedem..Acuma nu tre'sa ne stressam mai mult decit e cazul..Viata merge inainte, cu bune, dar mai ales cu rele, nene..

No comments:

Post a Comment