Sunday, August 6, 2017

Evolutii interioare

Toate se schimba accelerat..Lumile se transforma nebanuit de repede..Noul de ieri e deja depasit azi..Avem access la cunoastere, cum n-am avut niciodata..Pamintul a devenit accesibil..Sintem pe punctul de a incerca sa colonizam alte planete, desi va mai dura procesul asta de expansiune..E bine ca am mai redus ura si distrugerile care ne-au bintuit un secol XX atit de singeros..Am depasit ceva ce era in noi infipt atit de bine dupa atita evolutie, dorinta de lupta si eliminare fizica a adversarului..E o vreme a unor constructii inca neimaginate, ce vor veni, dar care sint inca sub forma de proiecte..Lupta e acum la nivelul mintii..Se cerceteaza peste tot si continuu, pentru ca rezultatele palpabile inseamna bani, deci putere..
Eu sint inginer, si ce fac aduce valoare proiectelor..Sint de partea pozitiva a fortzei:)
Am vazut ca Elon Musk are un success nebun cu masinile electrice Tesla, ceva ce unii compara cu modelul T al lui Ford, desi acum e altceva, pentru ca societatea e pe alt nivel, si nu se stie, oricind altcineva poate inventa o masinarie mai avansata si mai ieftina, si care sa aiba mai multe avantaje..E o lupta dura pentru cine va scoate pe piata un mobil autonom la un pret accesibil..Asta cind se cauta un automobil zburator, tot autonom..Cine va invinge, si cum, asta e greu de anticipat, pentru ca solutiile sint multe, dar pretul e inca mare..E bine..As vrea sa vad o lupta autentica intre technologii, pentru ca asa evoluam incredibil de repede, si avem rezultate imediate..
Pe cind imi faceam eu desenele mele technice am gasit pe net o reclama sub forma unui sistem, adica xpatrat plus xy=ceva, si ypatrat plus xy=altceva, niste numere, si se cerea cit fac xy..Si asta a fost ca un challenge, ca sa vad daca mai stiu mate elementara, hahaha, si am zis ca e musai sa-l rezolv, altfel sint un bou. Si mi-a iesit xy=12. M-am simtit de parca as fi cistigat medalia Fields:))) Si mi-am zis ca uite, n-am uitat tot de cind cu computerele si calculele lor super-elaborate, pentru ca, sincer acuma, programele astea de design ingineresc fac absolut toate calculele, tu trebuie doar sa stii cum functioneaza, si cum sa introduci datele..In fine..
Schimbarile technologice sint absolut uriase, si continue..Totul e ca si noi, ca oameni, sa le simtim ca pe un ajutor, si nu ca pe ceva ce incearca sa ne transforme in mutantzi..Dar aici cheia e educatia, pentru ca ea ne face, dupa ce acumulam o cantitate mare de informatie, sa devenim mai umani, si mai intelegatori cu noi insine, si cu ceilalti..

No comments:

Post a Comment