Saturday, January 30, 2016

Insingurari

Toate isi cheama sinele..Linistile isi cheama alte linisti carora sa se alature..Gindurile cheama alte ginduri, sentimentele se cheama, se aduna, si se sustin..La fel si urile, mizeriile, monstruozitatile..Toate cele care se aseamana se aduna, pentru ca asa e natura umana, sa raspunda identic..Actiune, si reactiune..Viteza, si supravietuirea succedind adaptarilor optime..Lupta continua de a-ti perfectiona mai intii armele, si apoi metodele, dezvoltarea organului care sa-ti dezvolte gindirea rece, cea care poate face analizele si sintezele atit de necesare propriei tale supravietuiri..Apoi evolutia gindirii, stiintele, tehnica, si eliberarea de pamint..Cercetarea altor lumi..Explorarile, depasirea propriei conditii, lupta pentru idei, incercarile dure, si linistea..Calmul unui aer umed, ce a urmat unor mari, si multe furtuni..Retrairile adincurilor, intoarcerea la lumile complicate dinauntru..Constientizarea istoriei, a unui trecut umplut cu evenimente si circumstantze.. Privirile adunate ale celorlalti..Eliberarea, si zborul pe deasupra a tot ce a fost..Un nou inceput..

E intuneric..Imi vad reflexia in hublou..Niste lumini mici apar acolo, in obscurul de dincolo de geam..Ce sa fie? Unde sint? In spatiu? Sau pe fundul vreunui ocean ciudat, de pe o planeta stranie? Cabina e mica, un pat, un birou, un dulap..Cum am ajuns aici? Usa e blocata, si inca nu stiu cum s-o deschid..Abia vad ce imi e imprejur..Ceva moale, ceva tare, o margine, o muchie, o suprafatza..Cald, rece, metal, plastic, lemn, sesizez materialul, ii simt densitatea, si formele..Patul e moale..As minca ceva bun, facut la cuptorul ala traditional, nu clonat de vreo technologie..E liniste, o liniste din aia delicioasa, ca de Craciun, umpluta cu arome, si mirosuri.. Mai bine as incerca sa ies de aici, poate imi dau seama unde sint..Nu se aude absolut nimic..Parca um zumzait de undeva de departe..Cum naiba am ajuns aici, ca nu-mi amintesc nimic..Si nici cine sint nu mai stiu..Ce data si ora e? Mai bine ma culc la loc, si las subconstientul sa ma ghideze pe urma..Totul e sa nu panichez..Trebuie sa-mi limpezesc ideile..Ma abandonez somnului..Vad lumini, amintiri, zimbete, oameni frumosi..E minunat somnul meu..Cind ma trezesc am sa fiu apt sa ies de aici..Cine stie ce o sa descopar..Pina atunci, somn usor, si toate bune sa se adune..

No comments:

Post a Comment