Sunday, January 17, 2016

Linistea din adincuri

Drumurile iti seamana..Drumurile vietii iti seamana, pentru ca nu te-ai incumeta sa le incerci, altfel..Ai destinul incriptat in ADN, in toate profunzimile profunzimilor profunzimilor fiintei tale profunde..Sigur, te mai revolti uneori pe ideea asta cu destinul, desi realizezi ca te revolti, de fapt, pe tine, pe ce esti, gindesti, si simti..Desi nu pe tot..Doar pe defecte, sau slabiciuni..Sau calitati ce pot deveni slabiciuni, cum e sensibilitatea, sau capacitatea de a iubi, pentru ca simti ca iti limiteaza actiunile, si nu poti face chestii pe care multi le fac fara probleme..Pentru ca stii ca mai tirziu vor aparea regrete care se vor agatza de tine, si poate de aia te feresti de ele, si asta te revolta, de fapt..Te revolta lipsa unor valori din constiintele celorlalti, si libertatea lor de a face mizerii..In fine, poate ca nici nu conteaza ce fac ceilalti..Poate nu conteaza nici altceva, nici valorile, nici eu, nici ceilalti..Poate e totul haotic si intimplator, asa cum e si cosmosul..
Am fost sa ma plimb prin ploaia de ieri..Am vrut sa vad reflexiile luminilor orasului pe asfaltul ud, ca pe un tablou mai linistit al realitatii..Imi face bine singuratatea asta a fiintei sociale, a fiintei mele intre socialul celorlalti..Noaptea e mai echilibrata..Intunericul e mai plin de ginduri, si de cautari interioare..

No comments:

Post a Comment