Wednesday, October 21, 2015

Comori in toamna

Singuratatea mi-a fost impreuna, stabila si previzibila, tot timpul..Si, curios cum, crestea direct proportional cu numarul celor dimprejur..Ochii si atentia lor ma oboseau teribil..De asta izolarea mi-a facut bine, un timp.. Apoi m-am angajat la firma de comori..Cel putin asa-i spuneau toti, asa, in bataie de joc "firma de comori".. Ca de stiut nu stia nimeni, exact, ce comori ar fi fost acolo..Eu i-as fi zis "oo srl" hahaha..La misto..
De fapt compania asta primea niste chestii care semanau cu ouale Faberge, dar care aveau niste modele si culori complicate, unele holografice "desenate" in afara, care incadrau artistic oul..Erau adevarate opere de arta, fiecare, dar ambalate in cartoane, si turnulete, ca ouale ordinare..Bine, si cartoanele erau de fapt niste sisteme complicate de prindere, si amortizare a socurilor, ca sa nu se sparga vreunul, si sa putem vedea ce are inauntru..Unii spuneau ca sint medicamente miracol, ce ar fi vindecat orice, altii ca-s bijuterii, sau spiceuri aduse direct de pe Dune..Doar un tip, se spune ca ar fi vazut odata un ou desfacut, dar nu a mai apucat sa spuna nimic pentru ca a disparut, de atunci..
Eu imi fac jobul meu, la masina..Stau in cabina, si manevrez marfa..Ma platesc bine astia, probabil ca sa tac, sau ceva..Nu ma amestec cu ceilalti..Imi prieste izolarea din cabina mea cu bord complicat..Imi fac treaba, si plec acasa..
Nu interactionez cu nimeni..Imi e bine asa..Poate ca am gasit sensul vietii mele..Uneori masina se mai opreste, si transportorul ingheata..Atunci am timp sa visez la ce vreau..Am realizat ca e toamna, o toamna din aia care chiar imi place..

2 comments:

  1. Deci cam asa se desfasoara activitatea ta la munca :)) :)) Mi-e atat de usor acum- dupa cum ai descris mersul lucrurilor- sa imi imaginez totul, atat vizual cat si auditiv. :)) :)) Chestie, fiindca (chiar)nu-mi imaginam privindu-l pe domnu din casetuta de'acolo :))
    I-au mai gasit altii (si)alte ipostaze. Vezi pe e-mail.

    Seara buna Florin!

    ReplyDelete
  2. Dap, sint la fabrica de manipulat comori:)) Trebuia sa scriu la inceput ca orice asemanare cu realitatea e probabila, desi na, probabilitatea e intre 0 si 1, putind lua oooorice valoare.
    Cred ca mai scriu chestii de astea industriale, , sa vad cum ma loveste inspiratiunea.
    Ai vazut ce detalii incredibile au statuile, parca-s vii, li se vad venele, muschii, oasele, forme ultra-elaborate, si, pina la urma, posibile, de ce nu. Geniali artistii aia, nu ca astia ultramodernisti care fac chestii pe care cred ca, de multe ori, nici ei nu le inteleg:)))

    ReplyDelete