Saturday, October 3, 2015

A-autumnale

Cercurile iubirilor i-au lasat pe ei in afara..Am ramas inauntru doar noi..Avem libertate de miscare, putem sa ne jucam asa cum vrem..Ne putem privi fara rusine..Putem sa ne atingem tandru, si sa ne spunem ce credem..Aici adevarul ne e prieten..Sintem inconjurati doar de forme picturale..Luminile si umbrele se construiesc unele pe altele ca sa ne urmeze visurile..Si linistea ne cinta armoniile toamnei..
Ne privim ca sa ne simtim..Ne atingem ca sa ne vorbim..
Octombrie e doar o parere, si o stare de fapt aparenta..E un motiv de apropiere intre noi..Pentru ca oricite confidentze ne-am face, sau oricite certuri ar aparea, in luna octombrie noi sintem la fel de solari ca in septembrie..Si ne pastram punctele de vedere, indiferent de anotimp..Asta pe linga sentimente, sau alte celelalte..

2 comments:

  1. Pentru ca in curand imi voi taia netul.. Pentru un An .. am descarcat cateva melodii de pe net care sa ma relaxeze mereu si care sa imi placa. nederanjand vreodata cu (vreo)ceva. Si, curios, e ceva care rezoneaza muuult si cu octombrie. Totodata-mi pare ca se asemana cu soundrackul Filmului ce il traiesti -(al) Viata dumneavoastra. La fel de frumos, asa cum scrieti.
    https://www.youtube.com/watch?v=u4DZPemB4uI
    si, fiindca am gasit un dialog din cuprins https://www.youtube.com/watch?v=1R-Zg5es7mg , de exceptie a-ha ha!..
    ma gandeam (in locul ei) daca .. ce e MAI greu?, sa ii intre lui (lui Darcy) in gratii ..sau (sa intre) in Imparatia cerurilor ?:) :))
    Kdding! :) ...Si totusi, un ultim ramas-bun oferit, zorit dar potolit, [dat cu] doar un sarut pe frunte Si "Fii binecuvantat" a(u) putut sa deschida pentru cineva portile AceleA. candva. Sau "Ea" (in).acea zi.. "Asta pe linga sentimente, sau alte celelalte.."

    ReplyDelete
  2. Pai fara net viatza e pustiu:), lasa ca mai sint rude, prieteni, job, etc, care mai au net, pentru ca fara internet e aiurea, cred..Muzica e buna, inspira tot timpul gindurile..
    Mai, nu inteleg ce scrii, presupune ca sintem la scoala, si spui ca sa inteleaga toti cei care au fiecare propriile lui experiente de viata, diferite intre ele:)

    ReplyDelete