Sunday, February 5, 2012

Puncte


Drumurile noastre, prin timp, au fost, si sint inca, impuse..Inca din liceu, si facultate, mai apoi, a trebuit sa acceptam multe reguli si legi, dictate de un sistem brutal..Era greu, dar posibil, atita timp cit ne construiam, ca si ceilalti, o lume paralela, si libera..O lume in care ne intilneam, cu prietenie, cu lumile celorlalti..Ceea ce ne facea sa mergem inainte era caldura acelor suflete, pe care o simteam atit de fireasca..
Apoi au venit schimbarile sociale radicale..Fie ca am ramas, fie ca am plecat..A trebuit sa invatam sa ne adaptam din mers..Am continuat sa luptam, avind in minte un sistem de valori, construit atunci..
Lumile de afara si-au schimbat rapid filosofiile..Oamenii dimprejur i-am vazut transformati, si schizofrenizatzi de atitea adaptari..Am vazut multe sfirsituri, si multe inceputuri, acolo, aici, afara, si inauntru..Am trait la margini de universuri..Si, inca, mai traim..
Cei cu creiere mici au fost pulverizatzi de vremuri..Cei smecheri, si cu morala flexibila, s-au pastrat pe linia de plutire, cumva..Dar cei stabili in gindire, si cu valori autentice, au fost determinati sa plece..Si asta nu ar fi trebuit niciodata sa se intimple..Dar..
Societatea noastra, cea globala, isi mai revizuieste, uneori, criteriile..Si, uneori ne intelege, alteori ne uita..

No comments:

Post a Comment