Sunday, February 5, 2012

Culori intre culori


Un artist poate lua o opera de arta, o poate taia, sau decupa, si poate recompune o alta opera de arta..Un om de stiinta poate recompune alte universuri, folosind aceleasi legi, dar intelese altfel..
La fel, si viata noastra..O putem intelege altfel daca luam componentele, si le schimbam asezarea, sau succesiunea in propria scara de valori..Sau intr-o alta scara..
Pe masura ce imbatrinim, invatam sa intelegem..Invatam sa acceptam alte sisteme, cu alte legi, si alte logici.. Invatam sa ne reconstruim propriul eu, din bucati ale vechiului eu..
Pe lumea dimprejur nu am putut s-o schimbam asa cum am fi vrut..Si nici ce ne-a impus ea nu am putut sa schimbam..A trebuit sa schimbam doar omul din oglinda, nu si oglinda, sau felul in care ea reflecta lumina..

No comments:

Post a Comment