Saturday, February 18, 2012

Albastru paralel


Educatia face diferenta..Toate talentele noastre native le dezvoltam prin travaliu..Sintem lucratorii tacuti la construirea propriilor euri..Sculptam in fiinta noastra, asa ca artistii, care cauta formele cu proportii universale..
Competitia cu ceilalti, e, de fapt un maraton al propriilor euri..In care invinge cel mai adaptat, mai rapid, sau mai precis..Cel care rezista, si invinge toate incercarile..
Toti am dezvoltat, in timp, metode practice..Toti ne-am construit masti pentru spectacolul societatii..Toti am invatat descoperind, si am aplicat..
Cum spuneam, educatia face diferenta..Dar aici conteaza calitatea oamenilor care ne-au invatat, fie ca au fost profesori, in scoala, sau oameni speciali pe care i-am intilnit, si, de la care am adunat valori autentice..
Se spune ca scoala nu mai e ce a fost..Poate..Scoala e o institutie, pina la urma, construita de societate, dupa anumite reguli..E un loc al intilnirilor cu idei din toate domeniile....Din scoala fiecare "absoarbe" ce i se potriveste..Dupa care, fiecare merge pe drumul sau..Asa a fost dintotdeauna..
Educatia insemna impactul dintre noi si alte valori, pe care le acceptam, sau le toleram..Inseamna intilniri cu lumi, sau universuri, a caror constructie e facuta pe logici diverse..Din care, fiecare alegem..
Viata noastra e o continua evolutie..Un dans propriu, pe o scena uriasa, plina cu dansatori..

No comments:

Post a Comment