Sunday, January 29, 2012

Frecventze


Orasul s-a pastrat identic cu el insusi..Strazile, cladirile somptuoase, parcurile, falezele, au trecut prin anotimpuri elegant, cu aceeasi silueta..Doar natura a murit, si a reinviat periodic, aducind peisajelor, cind verde, cind auriu, cind lichid, sau alb..Orasul a ramas ochilor nostri, dincolo de toate, stabil si neschimbat.. Ca un sistem de referintza al universului trecerilor noastre..
Am umplut strazile orasului cu pasii nostri..Ne-am umplut viziunile cu imaginile anotimpurilor lui..Am agatat de toate, amintirile..Pe care le revedem, din cind in cind, atunci cind mai luam masina timpului spre trecut..
Cind revin amintirile frumoase, cineva ne zimbeste..Cind ne doare, cineva e trist..Cind pasim prin zapada, cineva e confuz..Cind traim momente deosebite, cineva e aproape..Sau departe..Aici, sau acolo..Real, sau in ginduri..
Orasul e la intersectia drumurilor lumii..Pentru ca, pe oriunde am fost, ne-am intors intotdeauna la el, ca la un prieten..Cu care, am schimbat atitea impresii de calatorie..

No comments:

Post a Comment