Wednesday, January 4, 2012

Traiectorii



Noi asociem evenimentele pe care le traim, cu viata, asa cum, demult, un filosof asocia numerele, cu universul..Pentru ca, evenimentele care ne influenteaza, sau pe care le influentam, fac parte din destin..Sau din ce credem ca este, intr-un fel, traiectoria noastra prin lume..
Sint foarte multe de spus, si de dezvoltat..E o filosofie intreaga a destinului..Sint mii de abordari, din tot atitea puncte de vedere..Sint teorii, generale, sau particulare, care se pot aplica..Pentru ca, si noi, si fluidul social in care ne miscam, sint foarte complicate, si foarte schimbatoare..
Se spune ca stilul e omul..Iar stilul fiecaruia e suma interactiunilor si adaptarilor intimplate, in timp, de la origini si pina acum..Noi ne-am construit stilul, am invatat sa supravietuim..Am plecat de la calitatile si capacitatile noastre, pe care le-am dezvoltat si aprofundat..Am continuat sa mergem pe traiectoria propriilor alegeri, si am memorat caracteristicile succeselor si infringerilor..Am pasit, am evoluat..Pe aceeasi traiectorie, care, a avut in mare, acelasi modelator..Propria personalitate, abilitatile, talentele, inteligentza..Subsumate timpului, si capacitatii timpului de a ne percepe..
Sintem o frunza, in zbor printre anotimpuri..Care isi are propriile culori, purtata de curentele istoriei..Si dusa catre alte culori, si alte curente..Care, cine stie cum vor fi..

2 comments:

  1. "traiectoria noastra prin lume..." - viata e insasi o surpriza, un destin creionat deja pe care avem noi senzatia ca il mai fentam uneori, dar e doar o senzatie. traiectoria mea prin lume e aceea care contopeste trecutul, prezentul si viitorul la un loc si totusi le delimiteaza.

    ReplyDelete
  2. Avem, in muzeul fiintelor noastre, toate exponatele trecutului, prezentului, si unele din viitor..Si ne place sa le revedem, sa le admiram suprafetele, si sa retraim fragmentele de amintiri atasate de ele..Si ne mai place si sa ne vizualizam, in minte, locurile lor pe traiectoria destinului, aranjate cronologic..

    ReplyDelete