Sunday, January 1, 2012

Precizie


Toate sint relative..Singuratatea noastra isi schimba mersul, cind vede ochii compasiunii..Fericirea se opreste, cind vede durere..Gindurile stau, cind pe o ramura, o pasare, aduce armonii, care deschid imaginatia.. Sensibilitatea, ni se aseaza, uneori, pe o banca, alaturi de un chip trist..
Noi sintem formati din bucati de lumi, pe care le-am inteles..Avem in noi, adunata, istoria lumii..
Am invatat, am descoperit, am trait..Ne-am cistigat libertatea, si am invatat, sa mergem, impreuna, inainte.. Alaturi..

4 comments:

  1. Foarte frumos ce-ai scris. Si in acelasi timp, adevarat. Invatam mereu din experientele noastre, invatam mereu fie si dintr-o plimbare in parc. Din ce vedem, din ce auzim, de la oameni, animale, frunze...din orice. Asta, bineinteles, daca avem ochi si urechi sa vedem si sa auzim.

    ReplyDelete
  2. Da, invatam continuu, ca si cum am fi la scoala vietii elevii cei fara de virsta, dar cu sperantze..
    In filosofia artelor martziale e un citat: copacul flexibil isi indoaie ramurile, pentru a se scutura de zapada prea grea:)..

    ReplyDelete
  3. esti un bun observator al sufletelor...frumos!

    ReplyDelete
  4. Miercuri, oamenii sint cercuri..Multumesc pentru rindurile frumoase, dar mai am de invatat despre suflete atit de mult..Si continuu..Avem si noi, in noi, bucati de infinituri..

    ReplyDelete