Wednesday, December 16, 2015

Drumul vietilor

Stiu ca inca nu te-am gasit..Dar te sarut pe toti obrajii pe care mi i-ai aratat, asa, in incercarile tale..Si te mingii peste tot, ca sa-mi reprosezi, iar, ca-s indecent..Si ma uit iar, la tine, si la corpul tau frumos tot asa de indecent..Pentru ca toata indecentza asta mi-a adus inapoi tot ce am simtit atunci, pentru tine..
Acuma am uitat atitea..Sint ce am ramas..Am pastrat in mine toate comorile din trecut..Jumatate iti apartin, pentru ca ai fost cu mine, cind le-am descoperit..
Acuma te recunosc, si stiu ca ai fost ce mi-am dorit, atunci, omul pe care sa stiu ca ma bazez cind sint singur, si slab..Omul visat de mine cind ma inconjurau toate singuratatile din univers..Si singurul om din lume care sa ma simta asa cum eram, atunci..
Stii, acuma sint la fel..Si singuratatile mele te mai cauta..Ma simt aparat de trecut, dar sint la fel de singur, pentru ca nu am inteles, inca, ce si cum sa caut..
Drumul cautarilor poate dura cit o viatza..

6 comments:

  1. e Ce ai nevoie.

    Aveti nevoie unul de altul.

    ReplyDelete
  2. Fiindca cred ca articolul acesta ii este dedicat ei (am spus asa - in modul frumos de exprimare - fiindca, la fel de bine, puteam sa spun ca ..."ca" aici este vorba de ea. Pentru mine ar fi fost acelasi lucru.)
    Insa "comori":D.... :)ma indoiesc c-ati avut "asa-ceva" voi impreuna. Poate fotografii, amintiri, cina de seara ... Intra la .."comori"?pentru tine?
    Ce ee.. O comoara pentru tine?[(acu')sincer,?].

    ReplyDelete
  3. trebuie sa gasesc ceva in text , ca sa pot sa-ti pun tie o intrebare. 'Ca eu nu stiu ce la ce intrebari sau raspunsuri
    te-ai clarifica.

    Nu stiu ce sa iti spun.

    ReplyDelete
  4. Eu ma simt ratacita cand ma uit spre tine nu spre Lume..

    Urmeaza-mi exemplul de mai sus si cred ca ai sa-ti gasesti raspunsul.(singur)

    ReplyDelete
  5. suflet, prieten, companion... nu poate rezona cu tine. In cazul meu cel putin.
    Imi pare rau, dar eu simt altfel.

    ReplyDelete