Saturday, July 4, 2015

Energiile inceputurilor

Am trecut..Si toate trecerile m-au transformat..Am iesit din toate razboaiele astea un altul..Fizic..Ca asa imi arata oglinda atunci..Psihic sint diferit..Pentru ca am putut sa aleg razboaiele, si sa lupt adevarat cu adversari capabili..
Regrete nu am, pentru ca am experimentat tot..Am doar pareri de rau ca mai exista degenerari si abrutizari.. Si esuari lamentabile..Si asta n-am inteles, pina la absurd..Cum sa te abandonezi acum, cind ai posibilitatea nesperata sa lupti cu autentici? Ca esti un dur, nu? Unul din aia care taie capetele balaurilor si scrie lirisme care storc lacrimi zinelor din turn..Hm..
Sigur sigur sigur..Totul e un pamflet care isi aroga dreptul de a exhiba mascari pentru distractia unei multimi analfabete..In fine..Toate vin si se duc pe limba lor, cum se spune..
Ce ma amuza e oglinda..Ca atunci reflectez si eu, asa ca oglinda..Si ma simt mai putin singur..Pentru ca ma simt privit, privind..
Se spune ca un sfirsit e un alt inceput..Si asta urasc cel mai mult, sa pui egal intre sfirsit si inceput..Adica intre un sfirsit obscur si deprimant, si un inceput tinar si plin de atitea elanuri entuziaste cu miliarde de sperantze la butoniera..Pentru ca, serios acuma, noi sintem plini de atitea inceputuri, si de citeva sfirsituri doar..
Sigur, am si acuma toate inceputurile in mine..Vreau doar sa ajung la nivelul de energie al inceputurilor de demult..Mai lucrez la asta..

No comments:

Post a Comment