Saturday, March 5, 2016

Gindurile universuri

Gindurile se duc, si se intorc impreuna..Le simt cum imi aluneca uneori printre degete, cum mi se infasoara pe miini, pe corp, pe picioare, pe git, imi acopera ochii ca sa imi desfaca pe retina buchete colorate de senzatii.. Le simt urma trecerilor cind se rasucesc singure..Imi intra pe sub piele, imi viziteaza organele, urca pe vene si artere, intra prin tendoane in muschi si-i fac sa tremure..Urca si coboara prin toate colturile, si marginile fiintzei..Le simt cum ma vivisectioneaza, cum desfac corpul in bucati perfect formate, de parca as fi fost operat de un chirurg, ca sa le recompuna intr-o opera de arta, apoi refac totul ca la inceput, cu o viteza uimitoare..Ca sa inceapa iar o alta vivisectie, mai interesanta si originala ca prima..
Apoi ma scaneaza complet, imi taie corpul in felii moleculare paralele pe care le muta la un infinit mic distanta in aceeasi perfect matematica ordine, asa incit sa fie respectate detaliile la nivel de atomi..
Gindurile sint baza constructiei care sintem, sistemul invizibil care a generat tot..Carnea, singele, nervii, oasele, sint formele rezultate..Mecanismul fizic al stabilitatii fiintei a fost bazat pe aceleasi ginduri..Felul in care functioneaza in armonie toate e, la fel, un rezultat al gindurilor..Si daca noi avem incriptate in ADN atitea informatii care sa contina toata masina fiintei, ne imaginam ce scheme complicate de ginduri se afla in spate..
Uneori mi-e liniste..Sint impacat cu toate, si ma las in briza gindurilor..Le las sa ma mingiie pe fata, pe corp, sa ma traga de miini, de picioare, sa ma impinga spre directii doar de ele stiute..Sint cu mine, alaturi, si asta imi da o stare buna, cit sa ma imaginez ca sint iar pe o plaja, la umbra unor palmieri, la marginile lumilor, dupa un voiaj lung, prin toate marile galactice..Regasindu-ma singur, dupa ce am lasat in urma un suflet care si acum se mai gindeste la ce am trait impreuna..
Mi-e o renastere in tot..Imi revad amuzat toate trecuturile, si ma las, iar in briza..Sint acelasi, cred, cel putin cu aceleasi viziuni pe care le-am avut de cind ma stiu..Cel care s-a reintors la linistile fiintei cum se reintoarce natura la succesiunea anotimpurilor..Mi-e o primavara uriasa in suflet..Si ma las iar dus pe aripile gindurilor..
Daca veti vedea, cindva, undeva pe cer un punct, e foarte posibil sa fiu eu..Un punct..Eu, cu universurile care au venit din mine, ca sa ma faca un punct intre celelalte universuri, cu mult mai mari..

No comments:

Post a Comment