Wednesday, March 30, 2016

Variantele iubirii

Ultima oara cind ti-am zis de spirit, si amor, mi-ai taiat macaroana destul de brusc, cu un sir de fraze din care am inteles ca sa uit de iubire, pentru ca ea nu exista in forma aceea absoluta pe care credem ca am gasit-o, si, cu care ne auto-amagim ca vom trai in noi, toata viata..Pentru ca de unde atita absolut la niste suflete mici, si speriate, si care iubesc pentru tot felul de motive stupide, sau profund egoiste..Dupa care mi-ai argumentat ca ceea ce cred multi ca e iubire e o complicitate in doi, care ii ajuta sa supravietuiasca mai bine..Nici o legatura, de nici o natura cu absolutul..
A trebuit sa-ti dau dreptate, pentru ca atunci nu am avut nici un argument mai bun..Desi stiam ca, pe undeva, adevarul e la mijloc, si ce demonstrasesi tu era doar o parte a realitatii..Era evident, si cred ca stiai si tu asta, dar te-am lasat sa te desfasori, si sa-ti eliberezi unele energii..
Cind am ajuns acasa mi-am pus un medley cu Gary Barlow, ca sa imi eliberez gindurile..Azi am sa ma gindesc la iubire ca la o sperantza de salvare care se leaga de acel absolut care ne trage intotdeauna in sus.. Si la urmatoarea intilnire am sa fac eu o mica demonstratie..Si sper ca argumentele mele sa nu te supere..Stiu sigur ca s-ar putea chiar sa-ti placa, pentru ca, pe undeva, de fapt le stiai de mult..

No comments:

Post a Comment