Sunday, April 23, 2017

Intorc

Spatiile au venit, s-au rotit pe deasupra, si au plecat..Le-am vazut doar stralucirile..Au lasat in urma dire de lumina..Apoi au venit sufletele, care au facut la fel..Ele reflecta mai putin lumina..Abia se disting, desi unii spun ca ele nici nu exista, ca dupa ce oamenii se sting ramine doar o materie organica reciclabila..
Azi nu m-am mai gindit la nimic din toate la cite m-as fi gindit altadata..Am stat in amortire..Am lasat lumea din jur sa se agite si pentru mine..Nu merita sa-mi risipesc aiurea energiile mele..Sint mai bine asa..Miine e o noua zi, si o noua saptamina..Poate o saptamina agitata, sau calma, sau fara importantza..
Am vazut ca multe lucruri pentru care ma consumam inainte chiar nu meritau, pentru ca erau legate de oameni slabi, prosti, rai, etc..Nu mai fac teoria chibritului, nu merita..Daca fac ceva o sa fac pentru ca trebuie, dar in rest am sa incerc sa fiu indiferent.
Am sa-mi conserv pasiunile..Oamenii sint cum sint, si asta e..O sa ma intorc spre mine, si o sa stau acolo cit de mult pot..

No comments:

Post a Comment