Saturday, March 29, 2014

Fiintele posibile

Sintem suflete bucatele de timp, care existam, asa, printre alte bucati mici..Cubulete de trairi amalgamate, si potrivite, intre alte, atit de multe, cubulete..Sintem variante de existente, ingramadite in propriile spatii..Care se pot defini intre planele construite, asa, cumva, printre ceilalti..Incapem bine intre incaperile lumilor celor dimprejur..
Limitele ne-ar putea defini..Sintem ceva ce isi poate delimita infiniturile printre ce am vazut, si am inteles..Ca si cind tot ne-a fost un prieten strimt, si inca nu suficient inteles..
Sintem suflete acoperite de un timp, care ne trece, asa..
E liniste printre spatiile pe care le-am stiut..Ca si cum ne-am fi privit toate fiintele trecutului, fata in fata..Ca si cum ne-am fi schimbat intre noi, asa..Privindu-ne in ochi, toti cu toti..
Traim pe marginile tuturor lumilor..Ca si cind nu am fi stiut niciodata cum ar fi fost altfel..Ca s cind ne-ar fi fost promis ceva, care ar fi semanat cu un extaz..Venit de undeva, de dincolo..
Vezi, amintirile ne mai trec prin promisiuni ale unor alte trairi....Si ne place sa reincercam toate..
Sintem seriosi..Ne uitam la toti ceilalti, ca la fiintele pe care, le intelegeam, asa, in imaginatie..Si, cu care incercam sa comunicam..

No comments:

Post a Comment