Saturday, March 24, 2018

Muzica noptii urmatoare

Ultimele nopti am dormit bine, si in liniste..N-am mai visat dragoni, ca ce traisem ma cam facuse sa vad altfel lucrurile, si parca si viata..Dupa ce am scapat de jocul asta m-am intilnit iar cu seful, ca sa-mi lamuresc unele lucruri..Prima data, inainte sa inceapa tot, fusesem adunati toti jucatorii intr-o sala de opera, ca sa ni se finalizeze antrenamentul, si ni s-a explicat ca urma sa avem unele aventuri cu final neasteptat, si sa semnam o hirtie ca ne asumam tot..Nu stiam la ce sa ne asteptam, dar eram curiosi sa vedem ce o sa se intimple, pentru ca jucatorii de la seria de dinainte au avut niste povesti incredibile..A fost greu in perioada de teste, dar am iesit cu bine..Am fost apoi invatati foarte multe lucruri de viata, oameni, intimplari, destine, etc..Eram parca inainte sa plecam intr-o actiune de lupta a impunerii si construirii de senzatii-sentimente in ceilalti, sau a eliberarii de sentimente, sau a eliberarii totale a sentimentelor, nu stiu sa definesc exact, ca era complicat, noi stiam doar cam ce sa facem, dar liberul arbitru era evident, acolo, peste tot..In fine, era greu si pentru ca faceam asta pentru prima oara in viata, chiar daca trecusem prin multe la antrenamente, asta era ca sa ne ajute pe noi, in final..Ni se spusese foarte clar ca daca nu reusim e posibil sa raminem captivi in acea poveste in care am intrat..In fine, toate au trecut destul de bine, eu am terminat cele 3 vieti, si m-am intors teafar si liber..N-am ramas captiv, dar nu-mi pot scoate din minte ultima intimplare, cea cu Tiana..Cine e oare ea? E reala? Asta e chiar numele ei? L-am bombardat pe sef cu intrebari, ca trebuia sa stiu macar ceva, nu puteam sa stau fara raspunsuri tot restul vietii..As fi vrut sa o intilnesc iar, si sa o cunosc mai bine..Desi, stiu ca ce pare e rareori ce si e, ca mintea noastra fabrica propria poveste, si etc, dar aici simteam ca e altceva, nu stiu, era prea reala in reactiile ei atunci..Seful mi-a raspuns vag-vag-vag, si alambicat, n-am inteles nimic, cred ca vrut sa scape de mine..Mi-a zis ca a mai avut probleme de astea si cu altii inainte, si ca am semnat hirtia aia.. In fine, am plecat aiurit ca m-a tratat ca pe un prost..
Seara, inainte de culcare incerc sa revad in gind toata scena cu Tiana, ca sa imi dau seama mai multe despre ea, cine era, cum ajunsese acolo, si ce credea despre mine..Greu de spus, poate sint amanunte care imi scapa, ca sa gasesc raspunsurile, ca un detectiv amator ce sint..Trebuia sa inregistrez, dar nu am avut cum.. Hm, ce aiureala, nu stiu nici macar ce an era, o fi fost in trecut, in viitor, acum, habar n-am, si nici ceva de acolo nu ma lamurea..Uneori mai visez faze din discutia cu Tiana, dar mi-e sa nu-mi joace feste creierul, si sa schimbe ceva din original..Mai bine scriu..Sa o luam cu inceputul.

No comments:

Post a Comment