Friday, March 23, 2018

Copilaria din vis

Cuvintele imi vin in trenuri infinite uneori, si tot ce fac e sa stau ca un copil pe marginea caii ferate, si sa aleg..Mai bine ma urc in el si citesc acolo ce scrie, ca vagoanele sint pline de cutii de toate formele si culorile cu bomboane de toate formele si culorile pe care scrie cite un cuvint..Uneori iau la intimplare cuvintele si caut sa le pun in fraze..Mda, iese un chircel de lulumbaieli, clar, dadist gen, atit de subtil ca iti trebuie un dictionar de logici sa descifrezi intelesurile..Nu conteaza, ca bomboanele sint di-vi-ne, una mai elaborata ce cealalta, si eu stau laliu pe o bancheta si maninc continuu, pina ma murdaresc din cap in picioare si devin lipicios si mermelos ca o bomboana..Cind ma satur stau si ma uit pe geam la toti copacii aia care alearga asa,  de nebuni, in sir indian pe traseele  lor ca atletii la olimpiada, urmati de case, animale, masini, oameni..Unde s-or duce asa de repede, e vreo promotie la comoara piratilor? Hahaha, ma rid de ei, ca-s naivi, clar, altfel ar fi mai rebeli si mai rationali..Bine ca au treaba lor, ca nu vreau sa vina sa-mi ceara bom-boa-ne..Nu dau nimic, e ale mele, si ale mele ramin ca eu sint stapin pe trenul asta, sint regele bomboanelor si ale viselor dulci cu aroma de fistic si coaja de ciocolata..Buun..Acuma ce mai fac, ca am mincat, am baut, cre'ca trebe un desert, ca bomboanele nu se pun..Da nu mai incape nici un milimetru cub de ceva..Mai bine ma culc, da nu e comod, bai ce timpiti, cum ma sa faci banchetele incomode, pai eu cum ma odihnesc, ce sint masina robotica sa stau numa-n chicioare? Ma uraste chefereu, am visat az noapte ca l-am batut pe mecanicu de locomotiva ca nu avea volan, si nici sapca de aia cu cozo-roc, si avea scaune mai comode..Ha..Ia sa cobor io din tren ca de jos ii injur mai bine..Aaaa, alta viata bre nene, baaaa ce de verdeatza..Copacii s-au oprit, gata cu alergatul ca obosesti, na, cit sa alergi, doar nu vine acolapispsa..Apilocapsa..Apipilipsa..Aia, na..Ce frumos e cerul, asa de arenjat cu nori si pasarele..M-as culca..As sta aici pina as muri de foame si de sete..Ziua soare, noaptea stele, sa poti bea cafea din ele..Daca ma culc iar ma trezesc in visul ala de dinainte..Nu mai vreau.. M-au deconectat, gata cu visul..Ce bine era, ce naiba au astia cu mine? Iar m-am intors la mizeriile mele, iar o sa trebuiasca sa, si sa, si iar sa..Sa vad citi bani mai am ca miine imi cumpar un vis de toti banii..Chiar, oare daca as putea sa aleg, unde as vrea sa traiesc?

No comments:

Post a Comment