Friday, May 18, 2018

Diavolul din detalii

Am de suportat un dobitoc sinistru care da televizorul la maxim, urla in telefon mascari, buseste, trinteste, izbeste pina pe la 2-3 noaptea, gateste, maninca tot noaptea, evident, rigiie foarte tare, tuseste violent si ostentativ, ca el e smecher, si isi permite sa-si bata joc deoricine, ca doar plateste chiria la landlord, si billuri, si in general e foarte important. Are epilepsie (imi pare rau pentru el, dar si-a facut-o singur, pentru ca s-a batut mult, a fost un fel de bodyguard la un bar, si a luat multi pumni in cap, cred, altfel nu i s-ar fi intimplat asta ca era perfect sanatos inainte, a avut si alte joburi), nu are voie sa munceasca, si statul ii da un fel de ajutor in bani, mai ia si de la mine, si inca unul chirie, si isi bate joc si de bani, si mai ales de timp, ca nu face nimic constructiv, nu invata nimic, ca nu a invatat niciodata nimic, si o duce mai bine ca mine, evident. Si mai si sare la tine, e artagos, grobian, si nu se spala niciodata pe miini dupa ce foloseste wc-ul. Probabil ca asa imi trebuie, oi fi facut ceva sa merit asta, sau am mostenit de la stramosi vreun blestem. Abia astept sa plec de aici. De asta vorbeam despre oameni ca-s plini de ura, ca il am pe asta continuu, in fine. Mi-am reparat masina, de fapt m-a ajutat un tip, ca el se pricepea, bateria era terminata, am luat una noua, am mai umflat un pic si cauciucurile, si merge. Mai am de platit niste chestii, si sa vad cum gestionez si treaba cu banii, ca-s cam constrins, sper sa rezolv si ce mai am, si sa nu ma blochez pe vreundeva, ca nu stii niciodata ce mizerii se pot intimpla. Tre'sa umblu si sa-mi recuperez actele, ca mi-am pierdut si portmoneul, de bou ce sint, asta e.Principal e cu gasitul unui job cit mai repede posibil, ca e greu fara bani, si toti se poarta ca ciinii, nu te ajuta nici dracu', bai ce lume, da' nu-i iert nici eu cind o sa fie, ca asa lovituri nu cred ca chiar meritam.
Mi-am mai revazut proiectul meu, am avut idei bune, prinde contur toata treaba, incepe sa se lege pe masura ce si vad mai bine cum tre'sa functioneze. Pe ansamblu e cam facut, asa ca-conceptie, dar detaliile sint criminale, aici am de lucru mai mult. Nu degeaba se zice ca diavolul e in detalii, ca alea te uzeaza, pentru ca e o munca de cautare uriasa pina sa gasesti exact ce si cum sa fie. Si pe masura ce te gindesti mai vezi si variante constructive noi, asa ca lejer pot sa fac vreo 10 prototipuri, si toate simple, nu complicate inutil, sau fancy-ite. Din toate evident ca exista o solutie mai simpla si efectiva, care functioneaza mai usor, e mai ieftina de produs, si de intretinut, normal, acuma talentul e sa imi dau seama care din ele, ca le vezi mai bine la prototipuri, acolo e momentul adevarului. Una peste alta se pare ca o sa-l fac pina la urma, dar n-am nici o idee cum. Era bine sa fi avut un prieten de incredere cu care sa lucrez in echipa, si ar fi fost infinit mai usor, dar de unde prieten, de unde incredere, ca azi cam toti sint tradatori si lovesc pe la spate, si nu vreau asta de nici un fel, e mai preferabila singuratatea, asta e, dureaza proiectele mai mult, dar e mai sigur..Daca as fi avut o partenera eram mai linistit in perioadele fara job, ca nu ma stresam asa mult cu supravietuirea. E nasol ca in perioada asta de criza nu mai era nevoie de designeri, ca toti produceau aceleasi chestii..Eu sint cautat cind au nevoie de produse noi, sau custom-izate, ca le trebe designul la ele..In fine, vad eu cum fac, imi pare rau ca am trecut prin iadul asta al "relatiilor" cu ceilalti, fix cind imi era mai greu. Si nu-ti spune nimeni macar o vorba buna, ca sa ai o speranta ca mai exista ceva uman ramas prin lumea asta. Miine tre'sa-mi iau mincare, eh, iar conserve, sau orez, paste, vad eu. Conservele misto sint alea de fasole, chili, alea de macrou, si mai sint si alea cu carne procesata gen cremvursti, sint si ieftine (am scris "alea" si nu "acelea" ca mi-e greatza de atita fudulie cretina cu corectitudinea gramaticala). Mai si gatesc ciorbe la viteza, destul de comestibile (mi-as face o ciorba de aia adevarata cu carne de pui sau vita, si legume reale, dar cam consuma timpul). Tigari mai am, nu fumez mult, maxim 3-4 tigari pe zi, dar cind ma gindesc la proiect imi trebuie sa trag citeva fumuri ca sa mai refulez din incarcatura psihica..Altfel sint destul de relaxat. Am scris astea si ca sa nu le uit, ca nu mi-e jena de ele, ca asa e viata, cu bune si cu rele, si  invatam din toate, cit si cum putem, na. Atita dacit am avut de scos afara din sistem, ca informatii, ca restul nu le zic, ca sa am si eu misterul meu, pai altfel cum..Daca n-ai mister nu esti interesant, nu intrigi, ca asa daca toate-s la vedere ciuciu interes, hahaha. Beton. Am gasit titlul la postul asta Diavolul din detalii, ca asa fac, pun titlul la urma, ca sa reflecte mai bine despre ce am scris, ca asa se intimpla cind scrii, stii cum incepi, dar nu stii cum se continua, si cu atit mai putin cum se termina.

No comments:

Post a Comment