Friday, April 11, 2014

Revelatii

Viata asta e o mare, uriasa porcarie..Tocmai mi s-au intimplat citeva magarii in serie, care directe, care colaterale, sa zic asa..Ce mizerie..Si ce mizerabili toti idiotii aia..Imi vine sa urlu si sa ma dau cu caput de toti peretii..Aaaaaaaaa..Mai bine mor, si termin..Mi-e asa o scirba de tot..Daca as muri s-ar incheia, si ar fi de 1 miliard de ori mai bine..Ah ce mizerie..Tot, tot e o conspiratie a unor cretini..Adunatura..
Dupa 1 pahar de vin mi-a mai trecut un pic supararea..Mai bine beau pina ma anesteziez..Sa uit..Sa se duca.. Sa ramin singur..Ah, daca as putea sa-mi imaginez ca-s singur pe planeta, si ca toti sint, de fapt, niste umbre haotice, si instabile..De fapt, chiar, daca ar fi sa fiu singur ar fi cam nasol, cred..Sa nu mai vezi pe nimeni, hmm..Mai vrei sa mai schimbi o vorba, o atentie, ceva, orice..Sa stii ca e un suflet, acolo..
Pe urma mi-am adus aminte de toate filmele cu tot felul de atrocitati din al doilea razboi mondial..Ce sinistru.. Citi mutilati, citi morti..Iti vine sa urli..Si toate alea chiar s-au intimplat, acum 70 de ani..Daca m-as fi nascut atunci cum ar fi fost? Ma uit la mine, am 2 miini, 2 picioare..Functionale..Unii nu au norocul asta..Cum o fi viata pentru ei? Sau cum ar fi fost sa ma nasc intr-o tara saraca, fara prea mari sanse de supravietuire? Hmm..Sau cum ar fi fost sa ma nasc nebun, sau cu o afectiune netratabila? Uh, ce viziuni am..
Stau pe intuneric..Mi-a mai trecut supararea..Pentru ca am realizat ce norocos sint..Si acuma ma gindesc la toate astea..Gindesc, deci exist..Asa spunea Descartes..Deci exist..Am confirmarea ca eu chiar exist..
Am uitat de supararile de azi..Poate pentru ca am realizat ce uimitor e totul..Viata asta, asa cum e..Viata asta e un mare, un urias miracol..Ce incredibil..Si eu o traiesc..

No comments:

Post a Comment