Monday, November 18, 2013

Omul dintre

Ca ai trait ceva, sau altceva, cui sa-i pese..trecutul e trecut..Gata, s-a uitat ca intr-o pasa magica..Tin minte ca am povestit unora faze din trecutul meu..Care veneau din lumea aia plina de enormitati..Asa, si? Au dat 2 bani pe ceva? Absolut nu..Si atunci? Care ar fi variantele?
Lumea nu te crede, pentru ca lumea nu a trecut prin ce ai trecut tu..E simplu..Acuma toate se pun in alti termeni, oricare ar fi ei..Si, sincer, si mie mi se balangane sa mai vorbesc de mizeriile unei lumi ce a fost atit de usor depasita de timp, desi unele cicatrici mai ramin..
Nu stiu, pentru mine, fericirea e sa fiu inteles in ce am trait, cred..Si sa pot comunica cu oameni care au aceleasi valori, ca si mine..Restul e desuet..Am trait printre sisteme, destul de dure si neintelegatoare.. Romanii imi spun "canadianul" in timp ce canadienii ma privesc ca pe un emigrant roman..Asta e..Sint si eu o varianta de eu, intre atitea euri in lumea asta globala, in care granitele au inceput sa dispara..

No comments:

Post a Comment