Saturday, August 3, 2013

Lumile cautate

Am trait multe experiente, si multe vieti..Am vazut ce multi nu au stiut sa exprime..Le-am depasit vietile, si am mers inainte..Am fost in centrul unor existente ce nu si-au gasit cuvintele..
Sint un om, ce a cautat sa se defineasca in cuvinte simple..Cu ce a avut la indemina..
Tu esti in masura in care poti citi printre rindurile cunoasterii celorlalti..Esti, cum te poti defini, singur..Si iti poti supravietui lumilor definite de spiritualitatile atitor clasici..Tu, ca eu, autentic, care a depasit entitatile lor..
Am uitat ce au definit atitea trecuturi..Am trecut peste unele spirite, ca sa stiu ca pot fi liber, si independent, eu, ca entitate..Eu..Spiritul liber de acum..Care poate privi liber, spre atitea lumi..Eu..Cu toate lumile mele..Cite mi-au mai ramas..
Je m'en fous du passe..J'ai autour l'univers entier..Et je suis libre comme j'ai ete toute ma vie..Je doute donc je suis..Comme sir Descartes..Je suis comme..
Traim intr-o lume care isi cauta ratiunea..Ca dintotdeauna..Nelamurita..

No comments:

Post a Comment