Saturday, June 8, 2013

Libertatile dintre tabu-uri

Spatiul e deasupra fiintei..El domina fiintele..El, spatiul, isi impune legile lui, pe care fiintza le accepta..Pentru ca, el, spatiul, e deasupra fiintei..Spatiul social..
Spatiul social iti da anumite libertati, si iti impune anumite restrictii..E firesc, pentru ca e o anumita ordine sociala oriunde..Dar ea difera, de la sistem, la sistem..Si eu am anumite frustrari legate de sistemul in care mi-am petrecut primii mei 30 de ani de viata..
Noi am fost educati in perioada cea mai sinistra a unei dictaturi complet stupide..In care tabu-urile erau construite artificial, si limitau foarte brutal fiintza oricui..Si le putem insirui, ca sa ne dam seama de lumea aceea..Bun..Nu aveai voie sa critici, in nici un fel, nimic din sistem..Totul era asa cum spunea dictatorul, si nu suporta absolut nimic impotriva..Sub nici o forma..Trebuia sa accepti totul asa cum iti era dat..Altfel riscai sa ai de-a face cu securitatea..Iar idiotii robotizati abia asteptau un rebel, ca sa-l termine..Si, se pare ca mentalitatea aceea e adinc infipta in mintea nostalgicilor..Multi, aparent cetateni corecti..
Cum ziceam, tabu-urile de atunci: Sa nu critici, pe nimeni, sau nimic. Sa nu discuti despre sex, in nici un fel. Sau despre nuditate..Desi maimutzoii-sefi vroiau sa creasca natalitatea, nu stiau cum s-o faca, si ramineau la fel de brutali in abordarea subiectului..Dar pe mine m-a frustrat mult asta..Si nu am inteles de ce toti se manifestau atit de salbatic cind era vorba de ceva atit de frumos si intim..
Eu am vazut si nuditatea, si sexualitatea aratata, ca un fel de palma data sistemului..Nu am vrut sa fiu indecent, pentru ca nu e in felul meu de a fi..Iar eu am fost educat mai degraba in spirit stiintific..Spirit liber, si elaborat, cred..Si care nu accepta, in nici un fel bariere stupide..Absolut..De asta am pastrat libertatea "stiintifica" si in abordarea subiectului erotic..Pentru ca nu se poate asa..Sintem in sec XXI, totusi..Bine, nici sa exageram nu e sanatos..E o masura in toate..

No comments:

Post a Comment