Saturday, January 4, 2020

Unele violentze impotriva mea



Viata e un sir mare de nereusite. Asezonate, ca orice mare chestie (sa-i zicem simplificat asa, ca fiind chestie, daca o asemanam cu ceva concret, ca e comestibil, sau doar realizare), cu unele reusite. Unele reusite mai mari, sau mai mici, care ne fac sa stim ca avem, totusi dreptate, si ne mai fac sa mergem inainte. Reusite care ne fac sa ne simtim, totusi, oameni, in marea asta masa de neomenii, si lucruri complet deplasate. Pentru ca trecem prin atit de multe si trebuie sa rezistam la atit de multe. Eu, de exemplu, am fost agresat violent, de curind, de un monstru biped,  care mi-a afectat sanatatea. Nu spun mai mult, pentru ca e inutil. Sm fost, e adevarat, agresat de prea multe ori, dar asta e una fizica. Si acum ma doare partea dreapta a fetei, si ochiul drept nu pot sa-l deschid, pentru ca e umflat. In ce conditii, si cum, iar nu pot spune. Poate mai incolo. Acum incerc sa ma refac, si sa vad pe ce directii merg inainte. Oricum nu conteaza, pentru ca nu ma poate deturna o mizerie violenta facuta de un mizerabil. Thank God I'm in Canada, and Justice is working properly. In rest ce sa mai zic, luea e la fel, si se joaca cu noi, la fel. Ma simt cumva mai linistit ca o sa vina, pina la urma, dreptatea, ca nu avea cum sa continue atitea aberatzii pe care le-am inghitzit de le niste monstri, asociatzi. Asta e avantajul urias al unei societatzi civilizate, ca nu lasa mizeriile sa se intimple. Oricum, eu inca nu pot sa deschid ochiul drept, si asta am sa povestesc mai incolo, cind mi-o fi mai bine. Acum ma concentrez pe lucruri mai bune, si mai pozitive. Nu mai stiu despre ce ziceam. Era ceva cu viata, parca, ca e un sir amestecat, de reusite, si nereusite. Ca, totusi, asa e. Pentru ca viata asta presupune o interactziune cu unii oameni, care cu unele functzii, care fara, si, care, prin ce fac, ne determina. Si noi luam totul ca atare, si intram in contextul asta facind ceva, sau altceva, ca sa obtinem, totusi, ceva, sau altceva. Nu e simplu, dar ne asumam ce avem de facut, sau de trait, in felul nostru. Si facem unele, sau altele, si iar facem lucruri, ca sa simtim ca sintem implicatzi in ceva ce e in acord cu un sistem de valori, ca e propriu, sau social, orice, dar care e, acolo, stabil, si ca ne reprezinta, mai mult ca orice. Ca nu facem ceva ce e in afara noastra, doar ca sa satisfacem cine stie ce aberatzii din exterior, care-s ale altora. Chiar daca am avea avantaje facind asta. Pentru ca ce e din afara e o timpenie mai mult sau mai putin impusa, care ramine o pura timpenie. Si lumea e plina de asa ceva, deci de ce noi am fi dispusi sa mai contribuim cu una mai mult, nu inteleg. A, bun, ca lumea e dipusa sa faca timpenii pentru avantaje, asta e, e un dat, dar nu e chiar asa peste tot.. Lumea e dispusa la multe, ca sa-i fie bine. Asta pentru ca sint multi nemernici capabili de orice, nu pentru ca chiat totzi am face compromisuri de neiertat. Dar asta e. Viata ne obliga, si noi cautam sa facem ceva ce e conform cu propriile valori. Am partea dreapta a fetzei umflata, si parca scirtzie cind fac unele miscari. Nu am avut de ales, am fost fizic violent agresat de un descreierat. Am fost si la spital, mi-am facut si raze X la cap, pare ca-s normal. Ma rog, normal fizic, hahaha. Ochul drept nu pot sa-l deschid inca. Sper sa nu-mi fie afectata retina, ca aveam de demult unele probleme cu desprinderile de retina, dar par ca-s in parametri. Unii nemernici responsabili de ce mi s-a intimplat au restristzie de la politzie sa se apropie prea mult de mine, de asta nu mai calca in apartament, si e posibil sa urmeze un proces, pentru ca am fost violent agresat. Sa vedem ce va urma. Nu mi-e frica, cu nu prea mi-a fost cind e vorba de institutiile statului. Eu doar cu unii nemernici am avut probleme. Dar astia intra la inchisoare, daca sint violentzi.

No comments:

Post a Comment