Sunday, November 12, 2017

Me Before You

Am mai vazut 3 filme: Summer Lovers, The Imitation Game, si Me Before You..Greu de povestit..Vezi in toate cum e sa fii, sa simti, sa gindesti..Cum e sa traiesti printre adevarurile vietii, de la cele mai grele, la cele mai inaltatoare, si cum iti decizi singur pasii urmatori, oricare ar fi aceia..
"Clark, cind citesti asta au trecut deja citeva saptamini. Daca ai urmat instructiunile, esti in Paris. In unul din scaunele alea care nu stau drepte pe pavaj. Sper ca e inca insorit. Peste pod, la dreapta ta vei vedea L'Artisan Parfumeur. Sa incerci parfumul Papillon Extreme. Mereu am zis ca mirosea bine pe tine. Sint citeva lucruri pe care am vrut sa ti le spun, si n-am putut, pentru ca ai fi fost emotionata, si nu m-ai fi lasat sa termin. Deci iata. Cind te intorci acasa Michael Lawler iti va da acces la un cont bancar. Ai suficienti bani pentru un nou inceput. Nu incepe sa intri in panica, nu-i suficient de mult incit sa nu mai lucrezi toata  viata ta. Dar iti pot cumpara libertatea. Din orasul ala mic pe care amindoi il numim acasa. Fii curajoasa, Clark. Persevereaza, nu te lasa. Sa porti ciorapii aia dungati cu mindrie. Stiind ca inca ai posibilitati. Stiind ca ti le-am dat m-a alinat si pe mine.  Deci, asta e. Ai intrat in inima mea, Clark. De cind te-am vazut prima data. Cu zimbetul tau dulce, si cu hainele tale ridicole. Si glumele tale rasuflate. Si cu incapacitatea de a ascunde ceea ce simti. Sa nu te gindesti prea des la mine. Nu vreau sa fii trista. Doar traieste bine. Doar traieste. Voi fi alaturi de tine tot drumul. Cu dragoste, Will"

No comments:

Post a Comment