Monday, January 25, 2016

Viata cautarilor

Imi cinta in cap simfoniile lumilor..Ce frumos etern, sa stii ca poti sa fii dincolo, unde limbile vorbesc melodios, si zimbetele iti insotesc toti pasii..Acolo unde toate sint pure armonii, si halourile fiintelor se acopera cu halourile fericirilor care vin din inima galaxiei..E un noroc sa te fi nascut acolo..
Ranile singereaza inca..Mi-am facut bandaje din haine..Am luat citeva capsule de antibiotice..Ma mir ca sint inca intreg..Nici o fractura..Robotul imi merge, robotul meu exoscheletic, cel cu care am sarit impreuna, cind mi-au atacat nava..Sint norocos..Copilotul meu e mort..Era un tip haios, si plin de viata, tinar, abia iesit din Academie..Imi povestise toata viata lui amoroasa, toate iubirile pentru care suferise atit, si pe care incerca sa le uite..Era un idealist care pusese mai presus de orice onoarea, si spiritul, si care a crezut ca poate salva universul..A vrut sa salveze nava cu orice pret, desi l-am avertizat sa se catapulteze..A ramas acolo, ca un capitan ce nu-si paraseste corabia..Fie-i sufletul etern in spatiu..
Acuma am ramas singur..Robotul a murit si el, in lipsa de energie..Mi-am lasat mintea eliberata..Imi cinta in cap simfoniile lumilor..Sint viu..Am in retina imaginile planetei asteia..Dealuri si curbe de teren si spatiu alambicat, care ma inconjoara..Cint un cintecel care sa ma faca sa rezist..As bea un cocktail cu aroma de viatza undeva pe plajele Athornului, sub soarele Gnixtolului, si as dansa cu mytholdele vizionarului Mym.. Oh, ce iluzii..Ce vedenii..Sper sa nu mor..Vreau sa mai traiesc, cit sa-mi vad nevasta, iar, pe dulcea mea Brona, mama copiilor mei..Mi-e rau, scuip singe, si pielea mi-e aramie..Am sa rezist pina ma vor salva..Mai vad dunele..Incep sa am viziuni..Viata a inceput sa-mi defileze inaintea ochilor..Imi plac paradele, dar nu vreau sa mor..Vreau sa traiesc, mai am atitea de facut..Salvati-ma, salveaza-ma tu care esti acolo sus, si poti..Vreau sa mai traiesc, nu se poate sa se termine totul atit de stupid..Ma doare tot, salveaza-ma si iti promit ca am sa fac tot ce imi vei cere, vreodata..Si am fost salvat de o nava a natiunilor, care cauta ranitii pe cimpul de lupta..
Azi sint un pensionar care isi duce viata intr-o casa pe Betha, cultivind legume si crescind animale..Am alaturi de mine o doamna respectabila, Greta, de o dulceatza si finetze absolut incredibila, si care imi e o partenera de experientze si pat cum greu as putea spune in cuvinte..Cu ea pot impartasi experiente pe care doar le-am visat, efectiv, si le-am trait compulsiv..
Misterul asta al vietii parca ne depaseste, cumva..E ceva ce ne dorim, parca, sa ne vina, continuu, si sa ne faca sa cautam..

No comments:

Post a Comment