Tuesday, April 21, 2015

Deasupra

Stii, geometriile au chipul si asemanarea geometriei, stiinta fundamentala a existentelor noastre cele cit de cit riguros definite..Adica ea, geometria e un fel de reper-arhitectura a constructiilor care sint, sau posibile a fi ale mintii, si ideilor dupa care ne construim tot..Pentu ca totul, si tot ce avem in minte are o geometrie a structurilor..Bine, stiu, mintea e libera sa iasa din geometriile preconcepute, si sa alerge pe cimpiile imaginatiei, dupa cum simte..Dar toate astea se construiesc geometric..Adica prin imagini 3D..Viziuni..Imaginatii..
Lumile se invirt deasupra..Sintem intre sferele posibile..Plutim intre spatii..Vedem, si ne amintim de toate.. Putem privi toate geometriile de sus..Si le putem analiza defectele, in liniste..

4 comments:

  1. "Iar daca Azi e mai greu sa stii ca ceru-i la fel de aproape ca ieri". ( Veritasaga - Spune-mi )

    ReplyDelete
  2. Ei, na, si haosul e la fel de aproape, depinde si de starea ta. de cita energie ai, etc..Eu evit cit pot contactul cu oamenii ca imi sug toata energia pozitiv-vitala..In fine, fiecare are stilul lui, si abordeaza diferit problemele..Aici alegi dintre toate cele oferite de societate ce ti se potriveste..Nu exista corect si incorect..

    ReplyDelete
  3. Si daca haosul exista doar in mintea noastra? Pot sa aleg sa-mi aprind o tigara sau alege sa fiu calma si sa gandesc IN PACE. E o intrebare pe care o am de ceva timp in minte...
    Societate..: Liber ... in societate!?! Aici alegi Tu =))

    ReplyDelete
  4. Bre, haosul exista, si el e indus (sau incearca sa fie indus) in mintea nostra, ca sa ne manevreze..Na..Ca doar urletele sefilor cind ma dadeau afara existau si in realitate, nu doar mi se parea..Oamenii sint cu multe probleme, oho, de asta ii evit..Pentru ca prefer doar problemele mele..Iar pacea si echilibrul le gasesti in tine doar, ca afara pare un razboi continuu..In fine..
    Mai, in societate esti liber in limita regulilor si legilor, dar e suficient spatiu..Problema nu e cu ele, ci cu ei, ceilalti..Pentru ca pe mine m-au super-judecat si super-analizat tot timpul niste semi-anal-fabetzi, pe care n-as fi dat o para chioara daca m-ai fi intrebat sincer..Dar na..Si multi din genul asta sint pe pozitii destul de inalte, de unde iau decizii..Pai na..

    ReplyDelete