Tuesday, March 3, 2015

Tot de viatza

Cred ca noi, romanii, sintem atit de legati de mincare..La noi democratia are gust de mici, sarmale, ciorbe,   tocanitze, etc..Asa cum erau gatite acolo, cu gustul ala..Cel putin eu, sincer, asociez libertatea mea de student cu ciorba de burta..La care adaugam muuult mujdei si otzet, ca era gratis mama soacra..Si toate pe un fond al intilnirilor cu ceilaltzi, si al discutiilor pe toate temele posibile ale lumii..De fapt cred ca am pastrat in minte acele amintiri care mi-au dat echilibru..Si, recunosc, in multe dintre ele erau fie chestii gastronomice, fie bahice:))  Cred ca asta imi lipseste cel mai mult, din toate, intilnirile acelea in care imaginatia si fantezia erau absolut la liber, fie ca erau asortate cu ceva delicios, fie cu ceva spumos..Ei, vremuri..Si nostalgii, cit sa ne umple pentru tot restul vietii..Si cred ca mai am nostalgia faptului ca ca nu am reusit sa-mi fac o relatie stabila..Ca ce am trait am trait in singuratate, asa, doar eu cu mine..Adica eu intrebind, si acelasi eu incercind raspunsuri posibile..Eu traind, eu analizind, si nimeni alaturi sa ma indrume, macar, asa..Poate ca o sa se schimbe toate, intr-o anumita zi, cine stie..Ca si vremurile par sa se schimbe..Tot ce e posibil..Acuma ma duc sa pap din ciorba mea instant, gatita romaneste cu ingrediente congelate:))..Ca am invatat si eu sa gatesc, asa, pe apucate, printre rindurile constrinse ale vietii mele de burlac..

No comments:

Post a Comment