Saturday, February 21, 2015

Vremuri

Sufletul se preschimba..Azi e intr-un fel, si miine intr-un cu totul altul..Asa ca in basme..Pentru ca asa sintem, de fapt..Ce spunem azi e posibil sa fie opus miine..Hahaha..Si totul e perfect adevarat si autentic.. Ca si adevarurile ni se schimba, conform cu starile, nu?
In fine..Ma uit la moaca mea din oglinda..Man, ce se schimba, in timp..Si eu care ma credeam veshnic tinar si ferice..Aha..Oho..Hmmm..Ce dracu sa faci? Ca na, asta e mersul timpului..Te schimbi..Ai alta moaca tot timpul, alt corp, alt fel de a gindi..Evoluezi cica..Pina te ia dracu..Hahaha..Si mergi inainte, vezi..Te duci pe drumuri altele decit ti-ai imaginat..Si tot mergi, nene..Acuma si vremurile astea au fost complet cretine..Eu, sa fiu al naibii daca mi-am imaginat vreodata ca or sa schimbe in felul asta..Intre minus si plus infinit..Sa fim seriosi..Si pare ca o sa fie nevoie de ingineri asa cum nu a fost niciodata..Doamne ajuta, chit ca nu-s religios..
Vreau sa prind vremurile alea cind o sa fie joburi de ingineri mai multe decit ingineri..Sa vezi atunci salarii uriase..Oho, abia astept, ca m-am saturat sa am de-a face cu fitzele unor cretini ajunsi sefi..Daaaaaaa.. Si pare ca o sa vina nene..Eu, ce sa zic, am acuma un salariu de sa-mi bat copiii pe care nu-i am, doar ca am un job pe contract scurt, na..Dar da Doamne sa se continue toate, ca eu o sa fiu ultra-fericit..Na..Si cred ca vremurile alea ale inginerilor fericiti sint asa pe cale sa apara..Eu de abia le astept..
Armoniile vin..Stii ca asa e..Cu toate..Suna asa de bine pentru suflet..

No comments:

Post a Comment