Monday, August 11, 2014

Istorie somnoroasa

Si mai e ceva foarte-foarte important..Sigur, noi ca tara am fost mici, si primitivi, si eram constienti ca vom fi la latitudinea celorlalti care sint mari, puternici, si decid..Era evident asta de la inceput..Dar hai sa analizam..
Sigur, am intrat in razboi de partea nazistilor, ca sa ne recuperam teritoriile pierdute, adica furate de rushi.. Problema e ca am continuat aliantza, si am luptat dincolo de interesele noastre proprii, adica am mers inainte sa-i facem varza pe cretinii aia..Am pierdut, asta dupa ce am incercat sa ne aliem intre timp cu ceilaltzi..Asa a fost sa fie..Noi am incercat sa ne vedem interesele nationale..Dar..Daaaaaaaaaar..Westul ne-a vindut, asa, ca sa nu-i supere pe rushi, si ne-am trezit ca sintem deportati, masacrati, indobitocitzi, si lasati la mila altor dictatori..Totul cu acordul westului, legal, ca urmare a unui pact semnat..
Bun, a trecut un timp, poporul roman e facut varza, dar i se intimpla ca sa fie intr-un joc al caderii dictaturilor tarilor dimprejur..Si se vede, miraculos, eliberat..Dupa care e bagat in NATO, in UE si in altele..De ce? Adica de ce dupa ce am fost lasati rushilor? Pentru ca ei aveau interese in zona noastra geografica..E simplu..
Iar acuma? Acuma e o lupta a fiecaruia sa se salveze..Care, si cum poate..Restul e o mare porcarie..Sau un mare rahat..Sau un orice..Sigur, acuma avem sprijin, cind ei au interes in zona noastra..Acuma e mult mai bine..
Cred ca ne trebuie oameni politici geniali ca sa ne scoata din situatia asta..Decit ca n-i avem, ca toti sint vinduti altora..Asta e..Nasol de noi..Si nasol de ce ni se intimpla, si nasol ca tre'sa tragem urmarile atitor istorii nefericite, in care toti care au avut access la putere si-au vindut sufletul diavolului..Bine, au mai existat un Carol I, care a fost neamtz, de fapt, dar cu mult mai patriot decit toti..Asta e..Probabil ca salvarea va veni tot de la un cineva serios, si hotarit, nu neaparat de o anume origine..Vom vedea..Adica vom vedea ce va urma, daca vom sti sa ne construim un sistem adevarat, pentru ca altfel, asa, pe vorbe e aiurea.. Clampanim ca sa nu adormim..

No comments:

Post a Comment